Spring has already begun || kiniiuxx photos ♥

Myślę, że każdy z nas zauważył piękną pogodę na dworze. Gorące popołudnia i chłodne poranki, to coś co lubi każdy z nas. Zaczęła się wiosna, nareszcie, można to zobaczyć nie tylko w kalendarzu ale również za oknem. Wystarczy wyjrzeć, nie ważne w mieście czy na wsi - zawsze znajdziemy trochę zieleni. Dzisiaj przeszłam się w okół mojego domku i sfotografowałam cudowne oznaki wiosny! Zapraszam.



Piękne różno kolorowe krokusy, to coś co widzę każdej wiosny - są niesamowite. 
Czy tylko mi kojarzą się zawsze z wiosną? 

Zapraszam do wymiany opinii w komentarzach! 

Komentarze

  1. Ja uwielbiam tulipany! Ale myślę że każde kwiaty kojarzą się z wiosną i wprowadzają w pozytywny nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany uwielbiam w domu! Są piękne do jakiegoś flakonu w pokoju, stanowią ładny dodatek.

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, szczególnie to drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w sobotę wybieram się na wiosenny plener do parku, może też znajdę krokusy?
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku chciałabym umieć robić takie dobre zdjęcia... *,* i chyba masz racje - każdy cieszy się na wiosnę :D
    http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze zdjęcia! Kocham wiosnę za tą piękną przyrodę :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wszystkie kwiaty, ale moje ulubione to zdecydowanie rhododendrony 🙄

    Piękny blog ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się, sprawdzałam w internecie jakie to kwiaty! Sama mam je na dworze i nawet nie wiedziałam jak się nazywają. Bardzo dziękuję.

      Usuń
  7. Wiosna, wiosna a dziś już dwa razy waliło gradem :P ja za oknem nam przeliczne fioletowe krokusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjecia, a ten piesek nizej jest cudowny :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/2017/04/no-lie.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, a wiosnę po prostu kocham. Szkoda tylko, że coś chwilowo jeszcze pogoda nas nie rozpieszcza

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłaś przepiękne zdjęcia sama musze się wybrać na jakieś.
    Bardzo się cieszę, że w koncu wiosna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty